Aktualizacja 1.2.001: Witamy na północy!

Dnia dzisiejszego na rosyjskie serwery zawitała najnowsza aktualizacja, co nam oferuje? Część zapowiedzianych wcześniej zmian i wiele innych…b2c116cc643966da70b064ac66a172d4

Masowe polowanie na Hugo (event na RU serwerze) dobiegło końca, z wielkim sukcesem: boss opuścił Kabuk. Gdzie się skrył obecnie? – Nikt tego nie wie… Najważniejsze, że nie stoi na przeszkodzie wypraw na Północ: droga jest wolna!

Od dziś Arantha przyjmuje podróżnych z Eleni. Na przybyszy z Eleni czekają oddziały kluczowych instytucji lokalnych, w tym pasaży handlowych.

Podróżnicy będą mogli przeczekać w hotelu „Kotalon” i tawernie „Lamprey”. Miłośnicy północnej przyrody mogą spacerować pośród podmiejskich lasów na Pustkowiach Wiatrów.

Uwaga: zaleca się zabranie ze sobą czarodzieja bądź spory zasób mikstur leczniczych. Wiadome jest jedno! Pod żadnym pozorem nie należy opuszczać bezpiecznych lokacji bez porządnej broni.

W chwili obecnej zimowe przełęcze są jeszcze nieuporządkowane, z czasem ulegnie to zmianie…

Mroźny Arant jednak jest dość skrytym miejscem, tubylcy nie się przychylni nowym, dlatego też warto udać się do Carla z Centralnego Laboratorium Alchemicznego szukał wolontariusza, który pomógłby mu w dostarczeniu przesyłki na północ. Koniecznie idźcie do niego, jeśli chcecie komunikować się z mieszkańcami północy: bez znajomych w Arant, nikt was nie posłucha.

(Poniżej tlanslator)

Już w grze:

  • Dwie lokalizacje: Arantha i Wasteland of the Winds
  • Nowe potwory i postacie
  • Tajemnicze studium północy
  • Poziom do 65
  • Strój na poziom 63
  • Zmiany we wszystkich klasach
  • Modernizacja mechaniki gry w skali

Maksymalny poziom podniesiony do 65

Cech:

  • Na każdym poziomie postać otrzyma punkty osiągów.
  • Nie będzie dodatkowych punktów talentu.
  • Po zdobyciu 65 llv każdy będzie miał umiejętność pasywną(nieśmiertelkę), która chroni przed natychmiastową śmiercią (szczegóły w części dotyczącej zajęć).
  • Wymagane doświadczenie wzrośnie w poprzednim postępie.
  • Odpoczynek (bonus do doświadczenia x2, który pojawia się, gdy nocujesz w bezpiecznym miejscu) będzie kumulował się do 64 poziomów włącznie. Teraz możesz odpocząć w Arant, restauracji „Lamprey” i hotelu „Kotalon”.
  • Poziom składania wniosków o oblężenie wynosi 60-65.
  • Konto premium daje premię do złota na poziomie 65, a nie 60.
  • Dla poziomów 60-65 została otwarta osobna elitarna wieża Adamant.
  • Dodano pola bitew i areny na 60-64 i 65 poziomów.

Zmiany w mechanice gry
1. Poprawa zdolności mechaniczne opłata (szermierze), siła uścisku (The Dark Knight) zdanie Reaper (Warlock), Pursuit (złodzieje), Pounce (forma wilk), teleport (magowie), Skok (bandyta), Rocket jump (snajper). Postacie częściej osiągają cel, wykonując te sztuczki. Dotyczy to również potworów.

2. Czas trwania efektów kontrolnych nie jest już domyślnie skracany przy kilkukrotnym zachodzeniu. Aby zmniejszyć efekty, musisz użyć kart krwi, takich jak „Berserk”. „Immobilizacja” nie jest uważana za utratę kontroli przy obliczaniu czasu trwania. Na manekinach bierze się pod uwagę efekt „Berserk”.

3. Obrażenia absorbowane przez obronę zostają zmienione: dla wszystkich wartości obrona zwiększa absorpcję obrażeń.

4. Wprowadzono parametr „Crit Rating of Crit”. Jego wartość zależy od szczęścia i wyposażenia podobnego do starej mechaniki szansy krytycznej. Od „Oceny szans krytycznych” i poziomu postaci zależy nowa szansa na krytyczne uderzenie. A teraz jest zawsze mniej niż 100%.

5. Dodano drobny parametr, pochodzący od prędkości ataku i poziomu. Nie może wznieść się ponad określoną wartość. Parametr wpływa na częstotliwość okresowych skutków uszkodzeń i gojenia oraz tempo kumulacji klasowych efektów negatywnych.

6. Umiejętności „Lunge”, „cios Mental”, „obserwacja shot” zostanie automatycznie ponownie zastosowane, jeśli postać ma wpływu specjalnymi zdolnościami ( „Celowanie” strzelec) lub talent ( „Szermierka” złodzieje „Sap” Magowie) . Anuluj powtarzana aplikacja może użyć automatycznego ataku lub innych umiejętności, aby zrobić krótką przerwę w ataku na cel.

7. Zmieniono mechanikę światowych bossów i elitarnych potworów:

  • Nagroda nie jest już odbierana przez grupę, która zadała najwięcej obrażeń. Teraz nagroda w skrzyniach za najwyższe 4 w rankingu obrażeń, ale ekstrakcja nadal nie jest związana.
  • Zdrowie większości bossów i elitarnych potworów zwiększa się, biorąc pod uwagę aktualną sytuację w grze.
  • Elity i bossowie pojawiają się z efektem „Frost Aegis”, absorbując obrażenia w wysokości części zdrowia bossa. Ataki w tarczy nie są uwzględnione w rankingu.
  • Obrażenia bossów i elitarnych potworów są mniejsze, jeśli postacie są wyższe o 10 lub więcej poziomów.

8. Mechanizmy akumulacji efektów negatywnych zmienia się zgodnie ze schematem:

  • Każda klasa bazowa nakłada tylko jeden typ takich efektów.
  • Efektów tych nie można usunąć umiejętnościami, ale może to być olej z ryb.
  • Siła efektu zmniejsza się wraz z upływem czasu. Jeśli bohater wybrał ścieżkę rozwoju poprzez zręczność, może osiągnąć więcej poziomów oddziaływania na ofiarę.
  • Skumulowane efekty tego samego rodzaju z różnych znaków są obliczane niezależnie, ale są wyświetlane na celu za pomocą jednej ikony.
  • Istnieją górne ograniczenia nagromadzenia efektów powodowanych przez jeden znak, a także kilka znaków.
  • Talenty i umiejętności są aktualizowane zgodnie z nową mechaniką: ich działanie otrzymało odpowiednie efekty klasowe, albo wzrost okresowych / bezpośrednich obrażeń, albo unikalny efekt klasy bez gromadzenia.

Lista efektów klasowych z akumulacją:

  • Jedzenie amunicji (Shooter): wymaga tytułowego talentu. Nakładają je umiejętności „Dokładny strzał” i są wzmacniane przez ataki ze zwierzęcia myśliwego lub Rolanda X. Działanie: Zwiększa okresowe obrażenia i obrażenia od prostych ataków.
  • Ogłuszony (mag): Wymaga tego samego talentu. Rzucić zaklęcie „blow Mental”, „Fireball”, „Ice Strzałka”, „Chaos Bolt”, „Błyskawica”, „kamienne kolce”. Działanie: zmniejsza odporność celu na ogień, wodę, ziemię, powietrze i chaos.
  • Rozbita zbroja (Swordsman): narzucana jest przez umiejętności „Retribution” (z talentem „Sound of victory”), „Crushing blow”. Działanie: zmniejsza ochronę celu.
  • Luka (Thief) zastosowano techniki „kopać się z cienia”, „Lunge”, „dywersja” (z talentem), „skok” (z talentem), „Robbery” (z talentem), „Jab”. Działanie: Zwiększa obrażenia zadawane przez ofiarę.

Zaktualizowane klasy:
Ogólne

1. Pozytywny efekt „Moc” daje teraz + 2% mocy ataku dla każdego poziomu (niezależnie od poziomu postaci).

2. Jeśli wyłączysz talenty „brzęczenie strzałki” (Hunter), „Rzuć pułapki” (Hunter), „Ricochet” (snajper) „ciężka amunicja” (snajper), nie będą włączać siebie przy wejściu do gry.

3. czas między operacjami okresowego leczenia ( „Leczenie”, „Holy dotyku”, „alkohol SIP”) zmniejsza się w zależności od poziomu postaci i szybkość ataku.

4. Kiedy postać zejdzie z konia, jego umiejętności stopy nie zostaną przeładowane.

5. Efekt „Choroba” nie wpływa już na czerwone mikstury (na przykład Ekstrakt Eltana lub Mikstura Lecząca Gladiatora).

6. Jeśli umiejętność działa tylko z bronią określonego typu, to po jej wyposażeniu cofa się o 50% czasu ładowania. W tym:

  • Shield: Shield Strike
  • Dwie bronie: podwójne trafienie
  • Bronie dwuręczne: Dominacja
  • Katar: Rozpruwacz, łzawiące pazury
  • Bow: Magic Arrow, Hail of Arrows
  • Shotgun, Mortire, Pistols: Dobivanie, Occolichny vystrel, Vystrel w głowie
  • Mortire: Cannon, Rocket Jump
  • Pistolety: Déperperado
  • Plucie: żeń-szeń, porządek śmierci, osąd Żniwiarza, Ostrze

7. Talenty, które zapewniły ochronę przed natychmiastowym morderstwem, wprowadziły nowe pasywne bonusy:

  • Inny świat: +7 Odporność na cztery żywioły i chaos.
  • Ice Trap: zwiększa zwinność i szczęście o 6.
  • Rune of Madness: usuwa limit obrażeń otrzymanych od Victims of Transmutation, rzucanych przez Warlocka.
  • Lustro rzeczywistości: +15 odporność na ogień, wodę, ziemię i powietrze.

8. Dodano umiejętności dla poziomu 65, chroniąc przed natychmiastowym morderstwem nie więcej niż raz na 2 minuty (limit czasu nie jest redukowany przez talenty). Zdrowie postaci natychmiast odzyskuje równowagę 30% maksymalnej rezerwy. Przy pełnej utracie zdrowia stosuje się automatycznie. Wszystkie umiejętności z tej listy (a także „Pieczęć: Anioł Stróż” 65-poziomowych krzyżowców) narzucają niewrażliwość na 2 sekundy.

  • Hunter: „Rozproszona sztuczka” (włóż Scarecrow).
  • Sniper: „Granat wirowy” (amunicja spada, powodując 100% ataku i rzucając przeciwników w promieniu 5 metrów).
  • The Wizard: Mirage (postać ukrywa magiczną niewidzialność przez 7 sekund).
  • Czarnoksiężnik: „Oblicze śmiertelnego terroru” (do 5 otaczających wrogów otrzymuje efekt „Strachu”).
  • Assassin: „Shadow Flash” (postać aktywuje „Sneak”, a jego umiejętność „Shadow Jump” może być zastosowana natychmiast, niezależnie od rangi Stealth).
  • Rabuś: „Śmiertelna czujność” (postać odrzuca efekty kontrolne od siebie i otrzymuje ochronę od nich przez 5 sekund, a dodatkowo zyskuje Ochronę).
  • Mroczny rycerz: „Wounded Avenger” (po ukończeniu krótkiego okresu niewrażliwości, przeciwnicy otrzymają 50% obrażeń na 5 sekund).

Szermierz:

  • Talent „Szturm Kawalerii” zwiększa wszystkie bezpośrednie obrażenia na koniu.
  • Zdolność do „Tarcza tarcza” zamiast efektu „Impotencja” nakłada „Broken Armor” x4.
  • Talent „Snoze” pozwala używać unikalnych umiejętności włóczni bez ładowania po jeździe na wierzchowcu.

Krzyżowiec:

  • „Święta kara” bez treningu ognia na wroga z „piętnem heretyka”, ale nie powoduje dodatkowych 50% obrażeń na stygmatyzacji.
  • „Holy Wife” daje Furię na każdy użytek.
  • „Promień światła” nie powoduje już domyślnie uszkodzeń wroga, teraz do ataku potrzebuje talentu „Warrior of Light”. Obrażenia są takie same.
  • Talent „Kontrola emocji” zwiększa obrażenia o 4% za każdą jednostkę Szału.
  • „Planarna bariera” zamiast dawnego efektu zwiększa ochronę o 40% dla wszystkich sojuszników w polu działania.
  • „Seal: Guardian Angel” otrzymał nową funkcję na poziomie 65: czas przywrócenia pieczęci i umiejętności przeładowania został skrócony o 15 sekund. (Poprzedni efekt talentu Aura Light również zmniejsza ten okres).

Mroczny rycerz:

  • Talenty „Wesołość” i „Łańcuchy gniewu” zmieniły się.
  • Podstawowe obrażenia „trzęsienia ziemi” zmniejszają się o 45%, w zamian otrzymali funkcję „Epicentrum”: im bliżej ofiary do Mrocznego rycerza, tym bardziej otrzymają obrażenia (do 100% dodatkowych obrażeń).
  • Talent „Przerażające zagrożenie” narzuca „Powolność” na 4 sekundy zamiast 8, ale pozwala to zrobić nie tylko umiejętnością „Prowokacja”, ale także „Przechwytywaniem mocy”.
  • Czas ładowania umiejętności „Ofiara” wzrasta z 30 do 40 sekund, a odsetek przekierowanych obrażeń wzrasta z 30% do 60%.
  • Talent „Epidemia” jest ograniczony: aby zainfekować efekt, umierając od Plagi, przeciwnicy powinni znajdować się nie dalej niż 7 m od Mrocznego Rycerza; nie więcej niż 5 zainfekowanych.

Mag :

  • Umiejętności „Reaping”, „Smashing the blade” mogą być teraz używane tylko z kosą. Bonus „Ostre Ostrze” nie jest określony, ale wzrost o 30% obrażeń jest domyślnie zapisywany.
  • „Harvest” jest teraz stosowany natychmiast.
  • Talent „Pole kinetyczne” z kosą otrzymuje przeciwny kierunek, w którym otrzymuje obrażenia umiejętności dzięki funkcji Zasób: od + 25% aż do + 0% przy maksymalnej odległości.
  • Talent „Astral Defence” działa również na umiejętności walki wręcz („Force Field”, „The Conviction of Reaper”, „Message of Death”, „Smashing Blade”, „Harvest”). Efekt talentu otrzymał wskaźnik.
  • „Zbieranie” przyciąga siły przeciwników: pierwszych 10 wrogów otrzymuje „Impotencję”. Dla każdego z nich właściciel warkocza gromadzi jeden poziom „Mocy”. Zakres zwiększa się od 2 do 4 metrów.
  • Efekt „Transformacja” pozwala zadawać obrażenia w granicach 500% czarującego maga.
  • Domyślnie „Kontrola czasu” nie ma zastosowania do przeciwników.
  • Talent „Pieczęć bólu” narzuca efekt „Bólu” na 4 sekundy zamiast „Chaosu” na 6.
  • Talent „Battlemage” zwiększa umiejętności walki wręcz o 15%.
  • W aurze „Veil of Darkness”, „Aura of Life” dodała właściwość „Protection of the elements”: odporność na cztery żywioły i Chaos został zwiększony o 10 jednostek. Efekt jest liczony tylko raz.

Czarnoksiężnik:

  • Zmieniono pozycję kilku talentów w oddziałach
  • „Veil of Darkness” zmniejsza teraz obrażenia zadawane sojusznikom o 7%.
  • „Zdanie” żniwiarza „można używać jedynie za pomocą kosy. Bonus „Ostre Ostrze” nie znajduje się na liście, ale 30% wzrost obrażeń jest domyślnie zapisywany.
  • „Zdanie” żniwiarza „przenosi Czarownika do swojej ofiary. Maksymalna odległość umiejętności wynosi 10 metrów (nie zwiększa się z pieczęciami w zakresie). Umiejętności nie można używać w stanie unieruchomienia.
  • Funkcja „Death Message” zostaje zwrócona: Warlock zadaje obrażenia wrogom znajdującym się w odległości do 10 metrów przed nim.
  • Nowy pasywny efekt talentu Runiczne obłędnie usuwa teraz limit obrażeń dla Transformacji.
  • Dawna klątwa „Głodu Głodu” zostaje zastąpiona przez traktowanie okolicznych sojuszników. „Rune of Hunger” + 20% zwiększa obrażenia okresowych efektów umiejętności Warlock i leczy sojusznika w odpowiedniej wielkości. Czas odnowy Runes of Hunger został skrócony z 45 do 25 sekund.
  • Dawna klątwa „Runes of Madness” zostaje zastąpiona przez 3 sekundy horroru (chaotyczny ruch). Pod wpływem horroru przeciwnik otrzymuje 10% więcej obrażeń. Efekt można usunąć umiejętności lub materiałów eksploatacyjnych.
  • Czas trwania efektu runy, gdy ofiara otrzymuje pozytywne efekty, jest zwiększany z 1 do 2 sekund.
  • Talent „Psychozy” zamiast poprzedniego efektu teraz leczy Warlock do 20-40% zadanych „chaos”. Wielkość zabiegu osłabiona jest odległością.
  • Talent „Płomień zjadacza” nie powoduje wypalenia z umiejętności „Przekonanie Żniwiarza”, zastępuje go „Ognisty deszcz”.
  • Talent „więzy śmierci” wymaga asystenta po wygaśnięciu „Chaosu”, a nie tylko wtedy, gdy stwora, który został uderzony przez niego, zostanie zniszczony.
  • Talent „Mroczne czasy” teraz pozwala także na stosowanie umiejętności „Kontrola czasu” dla przeciwników.
  • Umiejętność „Obsesja” już nie narzuca efektu „Orędzia śmierci”.
  • Talent Gift of Reaper zamiast poprzedniej akcji dodaje efekt „Rarer’s Gift” do umiejętności „Obsession”: podczas używania umiejętności walki w zwarciu, czarnoksiężnik atakuje 4 pobliskich wrogów ostrymi ostrzami i „Chaos” przez 3 sekundy.
  • „Szalejący chaos” jest natychmiast stosowany, ale zużywa 1 koncentrację, gdy jest używany.
  • „Nightmare” jest natychmiast stosowany, ale wydaje 10 dodatkowych many i 1 koncentrację.
  • „Korupcja” nie wymaga Koncentracji i jest przygotowywana w 0,5 zamiast 1 sekundzie (trening można zmniejszyć o Prędkość Ataku).
  • „Desecration” jest natychmiast stosowany, wydaje 10 many więcej i nie narzuca już „trucizny” domyślnie.
  • Talent „Trująca krew” dodaje narzucenie Jad x2 na przeciwników „Krwawy rytuał” i „Oddanie”.
  • „Rytuał krwi” domyślnie nie kosztuje Koncentracji i kosztuje 30 many.
  • Talent „Demonic Blood” pozwala również na stosowanie umiejętności Ritual of Blood w biegu bez przygotowania, ale jednocześnie spędza Koncentrację.
  • Talent „eksplodować” zamiast taki sam efekt za pomocą „piłki ogień” lub „strzałki Ice” dodaje opłat x3 które eksplodują przez aktywację świateł zdolności bojowe i powodować okolicznych nieprzyjaciół szkody w 50% ataków, ale również dodaje efekt „spalanie” lub „lukier” w zależności od elementu. Limit: do 10 celów.
  • Talent „The Reaper’s Power”: zamiast dawnego efektu, teraz zmniejsza czas odnowy umiejętności czerpania, Death Message i Razor Blade o 25% za każdego martwego wroga i daje efekt Vivacity na 2 sekundy. Talent ładuje się przez 1 sekundę.
  • Talent „Empatia” zamiast poprzedniej premii daje Warlockowi przekierowanie 10% obrażeń na każdego z trzech asystentów.
  • Zwierzę „Wędrowny Duch” już nie absorbuje części zadawanych przez mistrza obrażeń – wymaga to talentu „Empatii”.
  • Talent „Zakazana magia” zamiast poprzedniej premii automatycznie aktywuje umiejętność „Wędrujący duch” podczas wydawania Koncentracji w walce (nie częściej niż raz na 50 sekund), jeśli umiejętność nie jest na przeładowaniu.
  • Talent „Śmierć” wpływa na efekt „Chaosu”. Wartość premii wzrasta z 8% do 10%.
  • „Devouring Magic” nie wymaga koncentracji.
  • Talent „Demoniczna umowa” zmienił warunek wezwania asystenta uwodzenia: krytyczne obrażenia (było to: otrzymanie krytycznych obrażeń).

Czarodziej:

  • „Zaklęcie wróżbiarskie” nie wpływa na przeciwników, nie wydaje koncentracji i zużywa 25 many zamiast 10.
  • Efekt „Zwierciadła rzeczywistości” działa teraz na bossów.
  • „Kryształowe cztery elementy” jest używane zamiast poprzedniej chwili i premie daje +5 odporność na wilgoć i 5% do spontanicznego uszkodzenia jego właściciela w czasie akcji. Bierny premia talent „Kryształowe cztery elementy” zwiększa szkodliwe czary z osobliwości „resource” w następujący sposób: jeśli element nie pokrywa się z elementów uzbrojenia, zamiast własnych żywiołów broni bonusowe obrażenia spowodowały spontaniczne element. czary element i osłabienia odporności elementarnej wroga pozostają takie same.
  • Talent „gigantomania”: szybkość obliczeń szkolenia mechanika czar z bonusem od tego talentu jest podobna do mechaniki talent „kształcenia medycznego”. Lista umiejętności dodanych: „Fire Rain” i „Meteor”.
  • Talent „Distorting Field” pozwala teraz na natychmiastowe zastosowanie umiejętności „Antipole”.
  • Talent „Perfect Shield” zamiast poprzedniego efektu powoduje natychmiastowe „Healing Shield” i zwiększa jego ładunek o 10%.
  • Talent „Master of Teleportation”: szansa na zdobycie Concentration zostaje zwiększona do 100%.

Strzelec :

  • „Kierowanie” domyślnie nie narzuca już „Wesołości”.

Snajper:

  • Zmieniono pozycję kilku talentów w oddziałach
  • Czas na wywołanie Roland X zostaje skrócony do 2 sekund (i tym razem można zmniejszyć prędkość ataku).
  • Po przywołaniu lub zniszczeniu Rolanda X, umiejętność połączenia przechodzi na ładowanie przez 30 sekund.
  • Efekt talentu „Ciężka amunicja” działa również na płomień „Miotacz ognia” i dodatkowo powoduje „Powolność” w przeciwnikach przez 3 sekundy po uruchomieniu. Ikona talentu jest widoczna tylko dla okaziciela.
  • Talent „Rykoszet” otrzymał możliwość zmiany. Ikona aktywności talentów jest widoczna tylko dla jej właściciela.
  • Bonusy pasywnego talentu „Snajper Shot” i „Flamethrower” są wymieniane miejscami.
  • Niektóre talenty przynoszą teraz obrażenia umiejętności z wyposażonymi strzelbami: Siła uboju (+ 9%), punktualność (+ 7%), dystans (+ 8%), nieumiejętność / bully (+ 7%).
  • Talent „Death Traps” i umiejętność „Mina” zmieniły się. Talent nie daje już podwójnego bonusu bonusowego (+ 140% zamiast + 55%), ale dwa wyraźne dwa modyfikatory są dodawane dla kompensacji. Nowe warunki: Epicentrum – im bliżej środka eksplozji, tym większe obrażenia (do + 50%); Ponadto, kopalnia otrzymuje + 25% obrażeń, jeśli nastąpi spowolnienie wroga. W opisie umiejętności Mina wskazano uszkodzenie elementu i bazy.
  • Talent „Cel mistrzowski” jest uproszczony: „Strzelba” z tym talentem ma zwiększoną szansę o krytyczne trafienie o 30 jednostek.
  • Talent „Żołnierz fortuny”: pozwala również na uzyskanie „wesołości” przez 7 sekund podczas używania umiejętności „Wzrok”.
  • Czas ładowania „miotacza płomieni” wzrasta z 4 do 15 sekund.
  • Wyzwanie Rolanda X i zwierzęcia myśliwego nie idzie na doładowanie, jeśli zostały wycofane z powodu śmierci strzelca. Ładowanie rozpoczyna się dopiero, gdy zwierzę zostanie przywołane lub zabite.
  • „Rocket Jump” przesuwa teraz snajpera i zadaje dwa obrażenia: podczas startu i lądowania.
  • Bonus z karty Dupel jest wyświetlany w opisie „Rocket Jump”.
  • „Cannonade” dodaje teraz Burninga na 4 sekundy (nie więcej niż 10 przeciwników).
  • „Strzał snajperski” jest używany bez przygotowania. Zamiast umiejętności prowadzi się w dwóch etapach: pierwszy snajper faz powoduje widoczny ślad w przeciwnika i trzy sekundy można przeprowadzić drugi etap: rysunek uszkodzenia. Po umiejętności ładuje się 15 sekund. Podstawa szkoda „strzelania” zmniejszyła się o 2 razy, ale robi pełną obrażeń celom w odległości 5 metrów lub więcej. Jeśli znacznik nie był używany, umiejętność przechodzi doładowania.

Łowca:

  • Po przywołaniu lub zabiciu zwierzaka umiejętność przywoływania zajmuje 15 sekund.
  • Czas doładowania bazy w umiejętności Arrow of Hail został zwiększony do 20 sekund.
  • Obrażenia od pomocnika „Pasożyt” są teraz rozpatrywane tylko przez Łowcę.
  • Zwierzęta dalekiego zasięgu myśliwego powodują 20% mniej obrażeń. Zwierzęta myśliwskie z atakami w zwarciu zadają teraz 20% więcej obrażeń.

Złodziej:

  • Talent „Zwiększona Szarża” pozwala na podpalenie celów dzięki umiejętności „Przekierowanie”.
  • „Prześladowanie” może również ogłuszyć potwory z walki.
  • „Shock from the shadows” może nałożyć podatność na ataki od tyłu.
  • Zmieniono formułę obliczania podstawowej siły ataku z wyposażonej broni podwójnej: siła ataku z obu broni jest brana pod uwagę i podzielona na pół.

Warunki:

  • Bonusy pieczęci i przedmiotów na mocy ataku nie powinny być dzielone na pół przez tę zasadę.
  • Rabusie mogą nosić te same topory i miecze, co Mroczni Rycerze lub Krzyżowcy.
  • Zmiana nie dotyczy katarów.

Skrytobójca:

  • Zmieniono pozycję kilku talentów w oddziałach
  • Każdy odgłos „Rozpruwacza” narzuca teraz Podatność.
  • Czas ładowania Vampire Strike został skrócony z 45 sekund do 20.
  • „Cień cienia” ukrywa zabójcę i jego ofiarę przed obserwatorami, niezależnie od odległości.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabójca uzyskał efekt Powolności, gdy akcja „Cienia Lochu” została zakończona.
  • „Chmura trucizny” powoduje częstsze aktualizowanie efektów, co pozwala gromadzić truciznę na obiektach w chmurze.
  • Talent „Undercover operations” od zabójcy otrzymał kolejną premię: +15 do krytycznej oceny trafienia za ataki z tyłu.

Rozbójnik:

  • Zmieniono pozycję kilku talentów w oddziałach
  • Talent „Życie lub portmonetka” zamiast leczenia od ataków na cel pod wpływem „Pożądlenia zysku” przywraca zdrowie w wysokości 50% obrażeń, jeśli umiejętność „Grab” nie przyniosła ofiary. W PvP zawsze działa.
  • Talent „Undercover Operations” od złodzieja otrzymał kolejną premię: +15 do krytycznej oceny trafienia za ataki z tyłu.
  • Talent „ognista broń” zapala przeciwników z „skok” zdolnościami „Podwójne uderzenie” i „Robbery”.
  • Talent „Rogue bonfire” zamiast poprzedniej premii daje możliwość „skoku” do 4 razy z rzędu w zakresie Bonfire (w ciągu 5 sekund).
  • Z opisu talentu „Dissection” usunięto wzmiankę o „Otwartej ranie”.
  • Ładowanie „masakra” Efekt zmieniona: atak na obszarze może nałożyć Krwawienie z kilkoma przeciwnikami, ale nie więcej niż 10 na raz.
  • „Masakra” może być używana w biegu.
  • Ciepło ognia przenika przez przeszkody.
  • „Grab” po ekspozycji na elitarne potwory elitarne może teraz upuścić cenny kamień (lub kilka kamieni szlachetnych) zamiast poprzedniej produkcji.

Poprawianie przedmiotów na północy i przenoszenie:
Zapisać runy nie można używać z przedmiotami powyżej poziomu 60. Zamiast tego pobiera runę zimna, uzyskaną przez podzielenie elementów wyposażenia 61-65 poziomów wraz z elum.

Ponadto możesz teraz przesyłać odbitki i ulepszenia z przedmiotu do przedmiotu.

Zasady są następujące:

  • Szansa transferu – 10%. W przypadku awarii przedmioty zużywają się, ale sprzęt pozostaje nienaruszony.
  • Przeniesienie jest możliwe tylko w obrębie tej samej klasy i typu (od rękawic B do rękawic B, od katarów A do katarów A).
  • Do przeniesienia pieczęci potrzebne jest złoto, Force Rune i Heart of Chill. Różnica w cenie bazowej przedmiotów wpływa na koszt przeniesienia pieczęci.
  • Aby przenieść ulepszenia, będziesz potrzebować złota, Mocy Rune i Odłamków Kryształowej Rzeki.
  • Aby przenieść oba, potrzebujesz także sztabki Elumiya.
  • Poziom poprawy transferu jest zmniejszony o 1 na obiekcie docelowym, a wydruk pozostaje niezmieniony.
  • Przedmiot, z którego został przeniesiony, jest niszczony w przypadku powodzenia.

Zasoby są wydobywane w grze:

  • Odłamki kryształowej rzeki spadają z potworów-liderów w całej aurze, z różnicą w graczu nie większą niż 10 poziomów.
  • Serca zimna z niewielką szansą na wypadnięcie z potworów na północy.
  • Wlewki Elumia powstają w hucie z trzech rodzajów elum.
  • Runy mocy są sprzedawane za złoto od alchemika.

Moc Run jest również wydawana podczas wykonywania codziennych zadań, w tym:

  • „Ulubiony przysmak”
  • „Północne wybrzeże. Tortolla »
  • „Północne wybrzeże. Ogre »
  • „Spory o Sopelkę”

Aktualizowanie map: karty
potworów
Zmieniono kilka Kart:

  • Starego Drzewca
  • Destruktora
  • Niebiańskiego Ostroślimaka
  • Kościanego Koszmatu
  • Mary

Ich charakterystyka ulegnie zmianie, nawet jeśli karty są już znokautowane i przechowywane w magazynie lub włożone do wyposażenia.

Bonusy niektórych kart z potworów o niskim poziomie zostaną przeniesione do bardziej niebezpiecznych potworów. Już wytłoczone (zarówno osłabione, jak i wzmocnione) karty zachowały swoje premie, ale zmieniono ich nazwę na przedrostek „Starożytne …”. Ale spadają tylko karty nowego typu.

Poprawione mapy:

  • Czarny krab -> Potwór z Ziem Północnych
  • Pink Slim -> Potwór z Ziem Północnych
  • Królowa Cierni -> Pożeracz Chaosu, Powietrza i Ciemności
  • Królowa bzykopszczół -> Mroczna wyrocznia
  • Królowa szczurów -> Elitarny potwór lub boss z północy
  • Haul -> Zegarki
  • Leśny Szaman -> Wyrocznia
  • Stonoga -> Alicja
  • Karaluch -> Skarabeusz
  • Dzik -> Granit prawdy i Zeroks
  • Young Blade -> Krupier
  • mapa Arlekina poprawiła się

Kolekcje Entomologia i Zoologia aktualizacja: teraz potrzebują nowych kart karaluch, wyć i Centipede zamiast starego. Karty ze zbiorów powrócą na pocztę gracza.

Elementarna mapy
mapy elementarne otrzymane dodatkowe uszkodzenia premii odpowiedniego elementu: + 9% (w jedną ręką gun) lub 12% (w dwuręcznego gun). Nie spadają one już od wszystkich potworów, tylko od odpowiedniej elity:

  • Faraon
  • Złoty karaluch
  • Zmielony chrząszcz Ciemny
  • Dark oracle
  • Blind-eyed
  • Goblin bez głowy
  • Były rekrut
  • Rocklum
  • Przywódca księcia Tides

Karty krwi:
Dodano przepisy na karty krwi.

  • Mapa tłumika, aby wpłynąć na przedłużające się bitwy PvP
  • ochrona mapy przed skutkami kontroli Berserk w dwóch formach: Ghost Berserker i Stone berserk.
  • karty Puchar nieśmiertelności i Puchar Tęgości rozszerzają akcję kart Nieśmiertelność i Golem. Jeśli postać z taką kartą uzyska efekt negatywny klasy kumulatywnej, karta rozdziela wszystkie poprzednie efekty od innych postaci
  • Przepis na nowe mapy można znaleźć w sklepie walk o znaki krwi.

Zmiany w grze:

  • Dodano ustawienie „Optymalizacja procesora”, które obejmuje powiązanie z określonym jądrem (domyślnie 1 rdzeń). Spróbuj tej opcji, poprawi to wydajność gry na niektórych komputerach z systemem Windows 10.
  • Hobel otrzymał nowy łańcuch zadań i codziennych zadań na 55-60 poziomów.
  • W Mansion of the Puppeteer iw the Pyramid nie można już szkodzić członkom gildii.
  • W grupie możesz rozpocząć głosowanie w sprawie wykluczenia dowolnego gracza. Gracz zostaje wyeliminowany jeśli wszyscy głosowali na rzecz wykluczenia (grupy do 5 osób), lub co najmniej połowa uczestników są w trybie online (w grupach po 5 lub więcej osób).
  • Lochy nie są już pnie w swobodnie dostępne, ale niektóre będą pojawiać się w procesie eksterminacji potworów
  • Jeżeli osoba zmarła pod wpływem czterolistna koniczyna, pasza dla zwierząt i eliksiry jazda po zmartwychwstaniu skutków czasie działania zostaną odjęte pobyt martwe (tj efekty wizualne nadal, ale w rzeczywistości czas pracuje).
  • Nagrody w ocenach honorowych i rewiowych za oceny i areny PvP są wyłączone.
  • Kostium dla fragmentów starożytności można uzyskać ponownie.
  • Jeśli zadanie można wykonać tylko podczas komunikacji z NPC, zostanie ono automatycznie zakończone po zakończeniu dialogu.
  • Naprawione potwory (nizhad, shipostrely i tym podobne) nie mogą uzyskać efektu przyspieszenia biegu od liderów.
  • Podczas wykonywania zadania bez nagrody pieniężnej nie pojawia się komunikat „Złoto otrzymane: 0”.
  • Niektóre umiejętności szefa (Edward, Giant Tortolla) teraz ignorują strefy przeszkód.
  • Punkty osiągnięć uwzględniają jedynie obecne osiągnięcia.
  • Zaktualizowany ekran logowania.

Poprawki:

  • Skrzynie w lochach od bossów można teraz dostać tylko raz dziennie.
  • Teraz osiągnięcia „Skilful dodge”, „Equilibria”, „Nie moczyć stóp”, „Chaos nie jest dla nas straszny”, „Bój się”, „Poza zasięgiem wzroku” pozostają dostępne do wykonania po nieudanej próbie.
  • Próba połączenia zwierzęcia konnego podczas posiłku lub zmiana garnituru nie powoduje już problemów.
  • Klucz do oblężenia nie może być już przekazywany za pośrednictwem innego gracza.
  • Louth nie staje się szary po opuszczeniu grupy.
  • Błędy w obliczeniach parametrów z karty Genevieve Genevieve II ant-żołnierz anubis, Waleczny, Young Irex, Eater eater ogień trucizny Eater wody, powietrza eater Minotaur Orc stawowy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Łowca mógł zdobyć zdobycz od stwora, którego oswoił.
  • Mapa Hugo teraz ładuje się po założeniu.
  • Naprawiono błąd, w którym snajperzy i myśliwi wołali o dwie kopie swoich asystentów, jeśli byli w Lochu Cienia.

 Ps. Na środku nie będzie już fontanny… =[

Reklamy

One thought on “Aktualizacja 1.2.001: Witamy na północy!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s